En we moeten al weer naar huis

Laatste dag van deze reis. Al om 08.00 uur zouden we bij het hotel worden opgepikt. Dat betekende extra vroeg eruit en een vroeg ontbijt. Voor de laatste keer konden we genieten van het uitgebreide buffet. We zijn vast wat kilootjes aangekomen door al dat overvloedige eten.
De bus die ons zou oppikken en naar het vliegveld zou brengen, was een Spaans kwartiertje te laat. Onderweg kwamen we ook in een flinke file terecht waardoor we pas na negenen op het vliegveld aankwamen. Hoewel we al waren ingecheckt, moesten we bijna drie kwartier in een rij staan voordat we onze koffer kwijt waren.
Door de beveiliging waren we zo en in de vertrekhal dronken we nog een cappuccino alvorens te boarden. De vlucht vertrok netjes op tijd en in iets meer dan twee uur waren we weer op het vliegveld in Eindhoven. Onderweg konden we genieten van het uitzicht op de Franse Alpen omdat het hier nauwelijks bewolkt was. In Eindhoven moesten we even wachten op onze tassen waarna we afscheid namen van Mariet en Carla, twee gezellige dames waarmee we veel omgang hadden op Mallorca.
Met de bus waren we zo op het NS station waar de trein naar Helmond al klaar stond. Om kwart voor drie konden we de sleutel van de deur in ons huis weer omdraaien en waren we thuis. Daar kon het grote opruimen en opbergen beginnen en bleven slechts de herinneringen, foto’s en videobeelden over van deze leuke reis.

Van deze reis maakte Ron een videootje. Die kun je bekijken door hieronder op het plaatje te klikken.