Video's

Af en toe filmt Ron tijdens zijn uitstapjes. Later worden van die beelden leuke filmpjes gemaakt of worden foto's samengevoegd in een diapresentatie. Op deze pagina staan filmpjes die op Youtube zijn gezet mooi bij elkaar. Neem gerust een kijkje.

Zuidwest Noorwegen 2023

In augustus/september van 2023 waren we in het zuidwesten van Noorwegen. We hadden er een geweldige tijd, ook al was het weer niet altijd even goed. Bekijk de video om te zien wat we daar tijdens die wandelingen hebben beleefd.

Madeira 2023

In mei van 2023 verbleven we 8 dagen op het prachtige Madeira. Het betrof een groepswandelvakantie. Bekijk de video om te zien wat we daar tijdens die wandelingen hebben beleefd.

Texel in januari 2023

Midden in de winter een weekend naar een waddeneiland? Zou je dat wel doen? Zeker wel! We hadden er een prachtige tijd. De video toont je hoe we ons daar vermaakten.

Camino Portugués 2022

In 12 dagen tijd liepen we de 260 kilometers die tussen Porto in Portugal en Santiago de Compostela in Spanje liggen. In een video die ruim 53 minuten duurt, nemen we je mee op die tocht.

Schotland 2022

Met een camper in ruim drie weken dwars door Schotland rijden. Dat deden we in mei/juni van 2022. De video kun je hieronder bekijken.

Krijtlandpad

In april van 2022 liepen we in vier etappes het prachtige Krijtlandpad in het uiterste zuiden van Limburg. De video die Ron maakte, kun je hieronder bekijken.

IJsland 2021

Videoverslag van een 18 daagse rondreis door IJsland in augustus/september 2021.

Tirol 2021

Videoverslag van onze achtdaagse reis naar Tirol in Oostenrijk in juli. De video duurt 17 en een halve minuut.

Tuscany Walking Event 2020

Videoverslag van onze achtdaagse reis naar Montecatini Terme in Italië. Daar namen we deel aan de vierdaagse van Toscane. De video duurt iets meer dan 18 minuten.

Elfstedenpad 2020

In 15 etappes liepen we van 30 augustus t/m 14 september het 283km lange Elfstedenpad door Friesland. De video duurt ruim 41 minuten, dus ga er maar eens goed voor zitten.

Dubai 2019

Vijf dagen lang waren we in Dubai omdat het vliegtuig van Sri Lanka terug naar Nederland er toch stopte. In 17 en een halve minuut nemen wij je mee naar deze bijzondere stad.

Sri Lanka 2019

Met een privé-chauffeur maakten we gedurende 18 dagen een rondreis door Sri Lanka en bezochten veel van de belangrijkste bezienswaardigheden in dit prachtige land. De video duurt ruim 55 minuten.

Mallorca - La Primavera 2019

In april 2019 maakten we een trip naar het Spaanse Mallorca. Daar namen we deel aan La Primavera, de vierdaagse van Mallorca. In ruim een half uur kun je zien wat we tijdens deze reis mee maakten.

West Australië 2018

Met een 4WD camper reden we in oktober 2018 van Darwin naar Perth. Ruim 6400 kilometers zaten daartussen. Deze video van ruim 52 minuten geeft een beeld van deze roadtrip.

Taiwan 2017

Drie en een halve week waren we in Taiwan. Na een bezoek aan Taipei, hadden we drie weken de beschikking over een huurauto waarmee het hele eiland rondreden. Een uur durende video is het resultaat van al het gefilmd van Ron.

Terschelling 2017

Video van een paar dagen uitwaaien op Terschelling.

Dolomieten 2017

Videoverslag van een weekje Dolomieten in Italië. Met de auto reden we er naartoe maar eenmaal op onze bestemming, hebben we veel gewandeld. Toch zitten er ook mooie beelden van wat autotochtjes in.

Camino de Santiago 2016

Vijf weken waren we in september en oktober 2016 in Spanje. Met een rugzak om liepen we daar 814 kilometer naar Santiago de Compostela. Daar deden we 33 wandeldagen over. Daarom is de film van deze reis ook een lange; maar liefst anderhalf uur.

Elzas 2016

8 Dagen in het meest Duitse deel van Frankrijk; de Elzas. Met de eigen auto reden we deze mooie streek rond en Ron maakte daar het hieronder staande filmpje van.

Ierland 2015

Laatste bestemming van onze sabbatical was Ierland. Met onze eigen auto trokken we, via Engeland, naar Ierland en reden daar gedurende drie weken het eiland helemaal rond.

Cruise 2015

Aansluitend op de rondreis door Florida gingen we aan boord van The Jewel of the Seas en maakten we een 8-daagse cruise door het oosten van het Caribisch gebied.

Florida 2015

In april 2015 hebben we een 18 daagse rondreis door Florida gemaakt. Van die reis heeft Ron 3 filmpjes gemaakt die je hieronder kunt bekijken.

Istanbul 2014

In december 2014 waren we een weekje in Istanbul te vinden. De foto's die Ron er nam heeft hij in een diashow gezet die je hieronder kunt bekijken.

Delft 2014

Een weekendje Delft in april 2014. Ron maakte er onderstaande videofilmpje.

Provincie Utrecht 2014

In februari 2014 waren we gedurende een weekend in de provincie Utrecht. Van dit uitstapje werd onderstaand videofilmpje gemaakt.

Disneyland 2013

Vijf dagen in Disneyland Parijs. Alles was prachtig in kerstsferen. Hoe mooi het was kun je in deze video zien.

Indonesië 2013

In oktober en november 2013 waren we op Sumatra, Java en Bali. Een prachtreis. Ron maakte er onderstaande video.

Cuba 2012

Van een aantal van onze foto's die we tijdens onze rondreis door Cuba maakten, heeft Ron onderstaande diashow gemaakt.

Zuid Korea 2011

Van een aantal van onze foto's die we tijdens onze rondreis door Zuid Korea maakten, heeft Ron onderstaande diashow gemaakt.

Zuidwest USA 2009

In oktober en november 2009 waren we in het zuidwesten van de Verenigde Staten. Ron maakte er onderstaande video.

Ecuador-Galapagos eilanden 2008

In 2008 maakten we een rondreis door Ecuador die we afsloten met een cruise naar de Galapagos eilanden. Ron maakte er onderstaande video.

China-Tibet-Nepal 2007

Van Beijing naar Kathmandu over land. Dwars door het prachtige Tibet. Ron maakte er onderstaande video van.

Japan 2006

Van een aantal van onze foto's die we tijdens onze rondreis door Japan maakten, heeft Ron onderstaande diashow gemaakt.

Lissabon 2004

Van een aantal van onze foto's die we tijdens onze verblijf in Lissabon, Portugal maakten, heeft Ron onderstaande diashow gemaakt.

Porto 2004

Van een aantal van onze foto's die we tijdens onze verblijf in Porto, Portugal maakten, heeft Ron onderstaande diashow gemaakt.

Nepal 1990

Van een aantal van de foto's die Ron tijdens zijn rondreis door Nepal maakte, heeft hij onderstaande diashow gemaakt.