Terugreis

Het feestje is al weer voorbij en deze dag staat in z'n geheel in het teken van de terugreis naar Helmond. Natuurlijk kregen we de laatste dag nog wel een ontbijtje op bed en konden we het rustig aan doen omdat we pas om elf uur uit onze kamer moesten zijn. Toen we waren uitgecheckt liepen we naar het station om daar nog wat broodjes te kopen. Toen we bij de bushalte aan kwamen bleek daar dat we nog ruim drie kwartier moesten wachten op de bus naar het vliegveld. Gelukkig was het droog.
Klokslag twaalf uur reden weg bij het station en volgde een rustige rit door Rome naar het vliegveld dat zo'n 15 kilometer van de stad ligt. We waren daar veel te vroeg en dus hadden we alle tijd om onze broodjes op te eten en verder naar de mensen te kijken.
De vlucht van Ryanair naar Eindhoven vertrok 10 minuten eerder dan gepland en verliep soepeltjes. Onderweg werden we weer overstelpt met aanbiedingen voor eten en drinken, elektronische sigaretten, krasloten, belkaarten en bustickets naar Amsterdam. De stewardessen waren er maar druk mee.
Om 18.00 uur stonden we weer in Eindhoven aan de grond. De bus die ons naar het NS station moest brengen stond netjes klaar en ook de trein stond al klaar op het perron. Om kwart over zeven draaiden we de sleutel om van onze voordeur en zit dit uitje er al weer op. Volgende week gaan we naar de Vakantiebeurs om ideeën op te doen voor wat reisjes in 2013.